עדותו של חיים ילין מתוך הוועדה
עיצוב חומרים עבור הוועדה
דברי חבר הוועדה אייל אשל במסיבת העיתונאים הפותחת
כאן 11 – מהדורה מרכזית – הופעה של מנכ״לית הארגון
עיצוב, פרסום והפצה של שלטי הקמפיין ברחבי הארץ
במסגרת הבחירות המוניציפליות של שנת 2023 ליווינו את הקמפיין של ארגון ׳יוזמות אברהם׳ שמטרתו הייתה לפנות לתושבים בערים מעורבות ולעודד אותם להצביע לרשימות המאמינות ומקדמות חיים משותפים תחת הכותרת ״הקול שלי יקבע: העיר שלי שווה״.
הליווי כלל אסטרטגיה, סושיאל, עיצוב ומיתוג.
מערך סיוע שהוקם בזמן מלחמת ׳חרבות ברזל׳
עקב מלחמת ׳חרבות ברזל׳ ארגון צערי חב"ד פתח מערך חירום שמטרתו לסייע למפונים, למשפחות החטופים לחיילים ולאני המילואים. במסגרת המערך יותר מ-2,500 משפחות קיבלו מעטפת הומניטרית גויסו מעל 1.2 מיליון דולר ברחבי העולם, בנוסף בוצעו ביקורים במאות בסיסים בישראל והוגש סיוע ליותר מ250,000 חיילים.
ליווינו את החמ"ל היהודי ערבי שהקים ארגון "האם ראית את האופק לאחרונה" בעיר רהט במהלך ימי הלחימה של מלחמת "חרבות ברזל".
החמ"ל היה הראשון בארץ שעבדו בו יהודים וערבים יחד והתרימו ליהודים וערבים. ליווינו את יחסי הציבור והסושיאל של המיזם על מנת להגדיל אותו ולהביא אותו לידיעת הציבור.
ישראל היום – דיווח על החמ״ל בפרינט
ערוץ 12 – ראיון עם מנכ״לית הארגון
ההשקה של מהדורת הAI הראשונה בעולם
קמפיין במסגרת ארגון הנהגים מבית ההסתדרות הלאומית – ליווי אסטרטגיה וליווי תקשורת
ֿקמפיין לשינוי שיטת הממשל עבור ׳המרכז להעצמת האזרח׳ – אסטרטגיה, תקשורת, מיתוג, דיגיטל
לאחר שישראל נגררה למערכת בחירות חמישית בתוך שלוש שנים במרכז להעצמת האזרח החליטו להרים את הכפפה ולפתוח בקמפיין לשינוי שיטת הממשל בישראל בקריאה לייצוב המערכת הפוליטית באמצעות שיטת ממשל חדשה.
הקמפיין כלל הופעות תקשרותיות, מודעות ושלטי חוצות, קמפיין דיגיטלי ועוד
מאבק לקליטת הפליטים מאוקראינה: תקשורת, אסטרטגיה, סושיאל, רכש מדיה ומיתוג
בחודש פברואר 2022 פלשה רוסיה לתוך אוקראינה ולמעלה ממליון פליטים ברחו מהמדינה. בעקבות כך הוקם ׳פורום למען קליטת פליטי אוקראינה בישראל׳. פורום שליווינו את הקמתו הן אסטרטגית ותקשורתית וגם את המיתוג המלא שלו.
יחד עם הפורום הובלנו מהלך ציבורי רחב לקליטת הפליטים בארץ. המאבק הצליח והוביל להגדלת המכסות. במסגרת עבודת הקמפיין ליווינו את העבודה התקשורתית, את המיתוג, את כל עבודת הסושיאל והרשתות החברתיות והובלנו את רכש המדיה וקניית מודעות הפרסום.
מעריב – פרסום סקר שבוצע ע״י הפורום
חדשות 12 – ראיון של נציגת הפורום בתכניתו של גדעון אוקו
קמפיין על רקע המהפכה המשפטית בישראל במטרה להביא לפשרה בין הצדדים
מעריב – כתבה הסקר שערך המכון
ערוץ 13 – ראיון עם פרופ׳ ידידיה שטרן בתכנית ׳הכל כלול׳
ישראל היום – דיווח על שלטי החוצות של הקמפיין
N12 – פרשנות של פרופ׳ ידידיה שטרן באתר N12
מאבק להעלאת שכר המינימום: תקשורת ואסטרטגיה
קמפיין להעלאת שכר המינימום ל-40 שקלים לפחות. מאז שעלה לאוויר הקמפיין עלה הסיקור התקשורתי בשכר המינימום פי 3 ואף נעצרה עסקת החבילה של האוצר בכנסת. אחראים על תקשורת, רכש מדיה ואסטרטגיה.
מהדורה מרכזית ערוץ 11 – סינק של עומדים ביחד
מהדורה מרכזית חדשות 12 – סינק של נציג עומדים ביחד
מאבק נגד גירוש חברי הקהילה: תקשורת ואסטרטגיה
קהילת העבריים היא קהילת תת-קבוצה דתית המונה כ-5,000 איש בישראל, רובם חיים בקהילה שיתופית בעיר דימונה.
במשך שנים מנהלת הקהילה מאבק משפטי נגד רצון המדינה לגרש את חלק מחברי הקהילה. ליווינו את הקהילה סביב מאבקם המשפטי והובלנו את התקשורת והאסטרטגיה של המאבק.
מאבק בפשיעה בחברה הערבית: תקשורת ואסטרטגיה
ועד ראשי הרשויות הערביות בישראל מאגד בתוכו את עשרות ראשי הרשויות הערביות בישראל. לאור עלייה בפשיעה בחברה הערבית החליט הועד לקדם את הנושא בתקשורת במטרה לעורר את השיח התקשורתי בישראל ואת סדר היום לתופעת האלימות בחברה הערבית.
ליווינו תקשורתית את מאבקם של ועד ראשי הרשויות באמצעות תגובות מידיות וקבועות על כל אירוע ירי, שיבוץ נציגי הועד בהופעות בכלי התקשורת השונים, יצירת מאמרי דעה בכלי תקשורת מובילים וכתבות רוחב ומגזין על התופעה.
בסך הכל 137 אזכורים תקשורתיים ב-4 חודשי עבודה
קידום השיר ״שומר אחי אנוכי״ היצא במסגרת היום: תקשורת ואסטרטגיה
יום האחדות מצויין משנת 2015 כשנה לאחר רצח שלושת הנערים, הוא מציין את אחדות יהודי העולם, ואחדות אזרחי ישראל. במסגרת האירועים נערך טקס בבית הנשיא בו מחולקים פרסי ירושלים לאחדות ישראל, ומתקיימות פעולות רבות סביב האחדות במוסדות חינוך, בצה"ל, משטרה, ובארועי תרבות במקומות רבים בישראל.
לקראת ארועי "יום האחדות" 2022 יצא השיר "שומר אחי אנוכי" שיבצעו אגם בוחבוט והלהקות הצבאיות, יחד עם הורי שלושת הנערים גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח ז"ל, על המשרד היה לייצר יח"צ ותקשורת סביב השיר על מנת לייצר מודעות ליום האחדות.
תקשורת ואסטרטגיה
מלווי נכי צה"ל הם אוכלוסיית מטפלים שמלווים את נכי צה"ל באופן קבוע ומספקת להם שירות רפואי מלווה.
בשנת 2021, לאחר המקרה הטראגי של איציק סעידיאן והמחאה שפרצה בעקבותו, הגיעו הצדדים להסכם חדש עם משרד הביטחון אשר מעלה את תנאי העסקתם של מלווי נכי צה"ל, אך התנאים לא שופרו בפועל. ההסתדרות הלאומית, אשר מייצגת את העובדים, הכריזה על סכסוך העבודה ובמאבק שהובלנו עבור ההסתדרות הלאומית ליווינו וטיפלנו במאבק התקשורתי של המלווים בעת סכסוך העבודה.
יח״צ, תקשורת ועיצוב
עצרת הזיכרון ליום השואה והגבורה המתקיימת בקיבוץ יד מרדכי היא אחת משלוש העצרות המרכזיות ביום השואה ומהווה את הטקס המרכזי השנתי לנעילת אירועי הזיכרון. בשלוש השנים האחרונות ליווינו את העצרת גם כאשר התקיימה באופן מקוון בלבד וגם שהתקיימה בקיבוץ עצמו לצד שידור חי ברשתות הטלוויזיה.
הופקדנו על המיתוג הגרפי של הטקס, על שיבוץ של הטקס בשידור חי באמצעי התקשורת השונים ואייטם מלווים לטקס.
מיתוג, ליווי גרפי, עיצוב והפקה של חומרי פרסום
מצעד האקלים הוא מצעד מחאתי שנתי אשר מופק בשיתוף עשרות ארגוני סביבה להעלאת מודעות למשבר האקלים על כל נושאיו.
יחסי ציבור, תקשורת ואסטרטגיה
במהלך קמפיין הבחירות לכנסת החליטה תנועת 'ליגלייז' לחייב את המפלגות לחתום על אמנת 'ליגלייז 21' ולהתחייב לצעדים אופרטיביים לקידום לגליזציה של קנאביס כפי שמופיעים באמנה שניסחו. המטרות הן שתיים: גם להפעיל לחץ על מפלגות לעסוק בנושא וגם להניע בוחרים להצביע לפי התחייבות המפלגות. אנחנו ליווינו את התקשורת סביב הנושא.
במהלך הליווי שארך 45 ימים, זכתה היוזמה ל-21 אזכורים תקשורתיים.
יחסי ציבור, תקשורת ואסטרטגיה
איגוד עובדי בית החולים בנצרת בייצוג ההסתדרות הלאומית יצאו למאבק כנגד הנהלת בית החולים, לאחר שזה שלא אפשרה להם לחתום על הסכם קיבוצי שיעניק תנאי עבודה הכרחיים לעובדים. במסגרת המאבק הוכרזה שביתה בבית החולים. ליווינו את ועד העובדים ואת ההסתדרות הלאומית במאבק שהובילו.