fbpx

המאבקים והקמפיינים שלנו

הצצה קטנה לחלק מהמאבקים שלקחנו בהם חלק לאחרונה

קמפיין למען איגוד מנהלי הספריות הציבורית

בניסיון לקיצוץ תקציבים ממשלת ישראל החליטה בשנת 2024 לצמצם משמעותית את תקציב הספריות הציבוריות. הצעה שהייתה מביאה לסגירה של רבות מהן

ליווינו את מימון ההמונים של איגוד מנהלי הספריות במאבק נגד הצמצום. בקמפיין גויסו מעל 100,000₪

הקמפיין נמשך כחודש ובסופו הממשלה חזרה בה מהחלטתה והגיעה לפשרה עם איגוד מנהלי הספריות.

Screenshot 2025-03-31 at 11.10.50
Screenshot 2025-03-31 at 11.28.35

פיטורי רונן בר

במהלך מלחמת חרבות ברזל החליט ראש הממשלה נתניהו לפטר את ראש השב״כ רונן בר, בזמן שהוא מנהל חקירה נגד לשכתו בחשד לשיתוף פעולה עם מדינת קטאר. בעקבות המהלך יוזמת מכונת האמת הגישה בג״ץ כנגד הפיטורין. המשרד ליווה את הקמפיין בתקשורת וברשתות החברתיות.

דיווח בישראל היום על העתירה

דיווח באתר הארץ על העתירה

דיווח במעריב על העתירה

דיווח באתר כיפה על העתירה

הותיר אחריו חברה

שיר המציין את כאב השכול של מי שאיבדו את בני זוגן
בישראל יש מאות בנות ובני זוג שכולים. הם מעולם לא נישאו ולכן המדינה והחברה לא מכירה בצער שלהם. זה מה שמכונה ״השכול השקוף״. לקראת ט״ו באב, על מנת להעלות מודעות לנושא, ליווינו את הקמפיין של עמותת הותיר.ה אחריו חבר.ה, במסגרתו הושק שיר בביצועה של מירי מסיקה אותו כתב משה קלוגהפט והלחין אוהד חיטמן.

כתבת מגזין בישראל היום על השיר

hotir-acharav-1

כתבת מגזין בישראל היום על השיר

כתבה במעריב על השיר

כתבה בווינט על השיר

ועדת החקירה האזרחית לאסון ה-7.10

ועדה אזרחית המבקשת לחקור את האירועים שהיוו תשתית למחדל
לאחר האסון העצום וברקע הדרישות להקים ועדת חקירה ממלכתית. הקימו קבוצת ארגוני נפגעים של אסון ה-7.10 מיזם של ועדת חקירה אזרחית.
משרדינו לקח חלק בהובלה וליווי של ועדת החקירה, שותף לצוות האסטרטגיה, התוכן והתקשורת ומוביל את מהלכי הסושיאלֿ, הרשתות החברתיות והמיתוג של הוועדה

עדותו של חיים ילין מתוך הוועדה

דברי חבר הוועדה אייל אשל במסיבת העיתונאים הפותחת

vaada

עיצוב חומרים עבור הוועדה

״שותפים לגורל״

כנס משפחות החטופים ברהט
בימים המכריעים של המגעים לעסקת חילופי שבויים נפגשו משפחות חטופים יהודיות וערביות ברהט למפגש משותף לקריאה להחזרת אהוביהם מהשבי.
משרדינו לקח חלק בהובלה וליווי של המפגש, התוכן, התקשורת, הסושיאל, הרשתות החברתיות והמיתוג שלו.

i24 – ראיון של משתתפי המפגש

עיתון ״דבר״ – כתבה על המפגש

מעריב – כתבה על המפגש

חמ״ל – כתבה על המפגש

אין דמוקרטיה עם משטרה פוליטית

קמפיין נגד הפוליטיזציה של המשטרה מטעם תנועת ׳התאוררות׳
לאחר אלימות בהפגנות ובשל אין ספור תלונות על תהליכים במשטרה, יזמו בתנועת ׳התאוררות׳ קמפיין על הפוליטיזציה של המשטרה.
אנחנו הובלנו ויזמנו את הקריאייטיב, הקופי, המיתוג, הדיגיטל ויחסי הציבור של הקמפיין שיצר הד ציבורי וזכה להתייחסות רחבה מצד התקשורת וגורמים פוליטיים

כאן 11 – מהדורה מרכזית – הופעה של מנכ״לית הארגון

הארץ – כתבה על ״סוכני המשטרה הפוליטית״

בן כספית – ציוץ על הקמפיין

police3

עיצוב, פרסום והפצה של שלטי הקמפיין ברחבי הארץ

מתגייסים לאחדות

קמפיין מאבק בחוק הגיוס
לאחר שהממשלה החליטה להביא את הצעת ״חוק הגיוס״ שתקדם פטור לחרדים מגיוס, הוקם פורום ״מתגייסים לאחדות״ שכלל הורים שכולים, מילואימניקים ועוד במטרה להיאבק בחוק הגיוס.
אנחנו ליווינו את התקשורת ויחסי הציבור של המאבק.

ערוץ 13 ׳מהדורה מרכזית׳ – דיווח על מכתב משפחות שכולות נגד חוק הגיוס

מעריב – דיווח על מחאת הזרים

unity1

ערוץ 12 – ראיון של מיכל נגרי הירש

ynet – דיווח על הקמפיין

קמפיין ׳תו המילואים׳

קמפיין מטעם מפלגת הצעירים בתל אביב לקידום עסקים של אנשי מילואים
במהלך מלחמת ״חרבות ברזל״ השיקה ׳מפלגת הצעירים׳ שרצה באותה העת למועצת העיר בתל אביב את ״תו המילואים״. התו חולק לעסקים שהיו בבעלות של אנשי מילואים והיה מיועד לייצר דרך לציבור לחזק את אותם עסקים.
בהמשך אותה שנה מפלגת הצעירים הצליחה לעבור את אחוז החסימה בבחירות המוניציפליות ולהשיג מושב במועצת העיר.
הליווי כלל אסטרטגיה, סושיאל, תקשורת, עיצוב ומיתוג

ערוץ 14 – כתבה על ׳תו המילואים׳

ערוץ 13 ׳הצינור׳ – כתבה על ׳תו המילואים׳

n12 – כתבה על תו המילואים וההפצה שלו בעסקים

וואלה! – כתבה על תו המילואים וההפצה שלו בעסקים

קמפיין עיר שווה

קמפיין מוניצפלי בערים המעורבות
במסגרת הבחירות המוניציפליות של שנת 2023 ליווינו את הקמפיין של ארגון ׳יוזמות אברהם׳ שמטרתו הייתה לפנות לתושבים בערים מעורבות ולעודד אותם להצביע לרשימות המאמינות ומקדמות חיים משותפים תחת הכותרת ״הקול שלי יקבע: העיר שלי שווה״. הליווי כלל אסטרטגיה, סושיאל, עיצוב ומיתוג.

ערוץ הכנסת – ראיון של מנכ״ל יוזמות אברהם על הקמפיין

בוחרים חיים משותפים

בניית השפה הגרפית והמותג לקמפיין

ice – כתבה על הקמפיין

מערך החירום של חב"ד

מערך סיוע שהוקם בזמן מלחמת ׳חרבות ברזל׳
עקב מלחמת ׳חרבות ברזל׳ ארגון צערי חב"ד פתח מערך חירום שמטרתו לסייע למפונים, למשפחות החטופים לחיילים ולאני המילואים. במסגרת המערך יותר מ-2,500 משפחות קיבלו מעטפת הומניטרית גויסו מעל 1.2 מיליון דולר ברחבי העולם, בנוסף בוצעו ביקורים במאות בסיסים בישראל והוגש סיוע ליותר מ250,000 חיילים.

ערוץ 12 – כתבה על אירועי בר המצווה בכותל

ערוץ 14 – ראיון עם ראש המערך

ערוץ 7 – כתבה על הקמפיין

ynet – סיקור מסע המשפחות בארצות הברית