fbpx

המאבקים והקמפיינים שלנו

הצצה קטנה לחלק מהמאבקים שלקחנו בהם חלק לאחרונה

ועדת החקירה האזרחית לאסון ה-7.10

ועדה אזרחית המבקשת לחקור את האירועים שהיוו תשתית למחדל
לאחר האסון העצום וברקע הדרישות להקים ועדת חקירה ממלכתית. הקימו קבוצת ארגוני נפגעים של אסון ה-7.10 מיזם של ועדת חקירה אזרחית.
 
משרדינו לקח חלק בהובלה וליווי של ועדת החקירה, שותף לצוות האסטרטגיה, התוכן והתקשורת ומוביל את מהלכי הסושיאלֿ, הרשתות החברתיות והמיתוג של הוועדה
 

עדותו של חיים ילין מתוך הוועדה

עיצוב חומרים עבור הוועדה

דברי חבר הוועדה אייל אשל במסיבת העיתונאים הפותחת

״שותפים לגורל״

כנס משפחות החטופים ברהט
בימים המכריעים של המגעים לעסקת חילופי שבויים נפגשו משפחות חטופים יהודיות וערביות ברהט למפגש משותף לקריאה להחזרת אהוביהם מהשבי.
 
משרדינו לקח חלק בהובלה וליווי של המפגש, התוכן, התקשורת, הסושיאל, הרשתות החברתיות והמיתוג שלו.
 
 

עיתון ״דבר״ – כתבה על המפגש

מעריב – כתבה על המפגש
 

i24 – ראיון של משתתפי המפגש

חמ״ל – כתבה על המפגש

אין דמוקרטיה עם משטרה פוליטית

קמפיין נגד הפוליטיזציה של המשטרה מטעם תנועת ׳התאוררות׳
לאחר אלימות בהפגנות ובשל אין ספור תלונות על תהליכים במשטרה, יזמו בתנועת ׳התאוררות׳ קמפיין על הפוליטיזציה של המשטרה.
 
אנחנו הובלנו ויזמנו את הקריאייטיב, הקופי, המיתוג, הדיגיטל ויחסי הציבור של הקמפיין שיצר הד ציבורי וזכה להתייחסות רחבה מצד התקשורת וגורמים פוליטיים

הארץ – כתבה על ״סוכני המשטרה הפוליטית״ 

בן כספית – ציוץ על הקמפיין 

כאן 11 – מהדורה מרכזית – הופעה של מנכ״לית הארגון

עיצוב, פרסום והפצה של שלטי הקמפיין ברחבי הארץ

מתגייסים לאחדות

קמפיין מאבק בחוק הגיוס
לאחר שהממשלה החליטה להביא את הצעת ״חוק הגיוס״ שתקדם פטור לחרדים מגיוס, הוקם פורום ״מתגייסים לאחדות״ שכלל הורים שכולים, מילואימניקים ועוד במטרה להיאבק בחוק הגיוס.
 
אנחנו ליווינו את התקשורת ויחסי הציבור של המאבק.
 
מעריב – דיווח על מחאת הזרים
ערוץ 12 – ראיון של מיכל נגרי הירש 
 
ערוץ 13 ׳מהדורה מרכזית׳ – דיווח על מכתב משפחות שכולות נגד חוק הגיוס

ynet – דיווח על הקמפיין 

קמפיין ׳תו המילואים׳

קמפיין מטעם מפלגת הצעירים בתל אביב לקידום עסקים של אנשי מילואים
 
במהלך מלחמת ״חרבות ברזל״ השיקה ׳מפלגת הצעירים׳ שרצה באותה העת למועצת העיר בתל אביב את ״תו המילואים״. התו חולק לעסקים שהיו בבעלות של אנשי מילואים והיה מיועד לייצר דרך לציבור לחזק את אותם עסקים.
 
בהמשך אותה שנה מפלגת הצעירים הצליחה לעבור את אחוז החסימה בבחירות המוניציפליות ולהשיג מושב במועצת העיר.
הליווי כלל אסטרטגיה, סושיאל, תקשורת, עיצוב ומיתוג
 

n12 – כתבה על תו המילואים וההפצה שלו בעסקים

ערוץ 14 – כתבה על ׳תו המילואים׳

ערוץ 13 ׳הצינור׳ –  כתבה על ׳תו המילואים׳

וואלה! – כתבה על תו המילואים וההפצה שלו בעסקים

קמפיין עיר שווה

קמפיין מוניצפלי בערים המעורבות

במסגרת הבחירות המוניציפליות של שנת 2023 ליווינו את הקמפיין של ארגון ׳יוזמות אברהם׳ שמטרתו הייתה לפנות לתושבים בערים מעורבות ולעודד אותם להצביע לרשימות המאמינות ומקדמות חיים משותפים תחת הכותרת ״הקול שלי יקבע: העיר שלי שווה״.

הליווי כלל אסטרטגיה, סושיאל, עיצוב ומיתוג.

בניית השפה הגרפית והמותג לקמפיין

בוחרים חיים משותפים

ערוץ הכנסת – ראיון של מנכ״ל יוזמות אברהם על הקמפיין

ice – כתבה על הקמפיין

מערך החירום של חב"ד

מערך סיוע שהוקם בזמן מלחמת ׳חרבות ברזל׳

עקב מלחמת ׳חרבות ברזל׳ ארגון צערי חב"ד פתח מערך חירום שמטרתו לסייע למפונים, למשפחות החטופים לחיילים ולאני המילואים. במסגרת המערך יותר מ-2,500 משפחות קיבלו מעטפת הומניטרית גויסו מעל 1.2 מיליון דולר ברחבי העולם, בנוסף בוצעו ביקורים במאות בסיסים בישראל והוגש סיוע ליותר מ250,000 חיילים.

ערוץ 7 – כתבה על הקמפיין

ערוץ 14 – ראיון עם ראש המערך

ערוץ 12 – כתבה על אירועי בר המצווה בכותל 

ynet – סיקור מסע המשפחות בארצות הברית

החמ״ל ברהט

חמ"ל יהודי ערבי בימי לחימת "חרבות ברזל"

ליווינו את החמ"ל היהודי ערבי שהקים ארגון "האם ראית את האופק לאחרונה" בעיר רהט במהלך ימי הלחימה של מלחמת "חרבות ברזל".

החמ"ל היה הראשון בארץ שעבדו בו יהודים וערבים יחד והתרימו ליהודים וערבים. ליווינו את יחסי הציבור והסושיאל של המיזם על מנת להגדיל אותו ולהביא אותו לידיעת הציבור.

ישראל היום – דיווח על החמ״ל בפרינט

ערוץ 12 – ראיון עם מנכ״לית הארגון

Ynet – כתבה נרחבת על החמ"ל

ice – כתבה על החמ״ל

ACT NEWS

ההשקה של מהדורת הAI הראשונה בעולם

ליווינו את ההשקה של ערוץ החדשות ACT NEWS, מהדורת החדשות הראשונה בעולם שנעשית באופן מלא על ידי בינה מלאכותית. בערוץ משתתפים העיתונאים המובילים מירי מיכאלי ועמית סגל, והוא הוקם על ידי מיכאלי והיועץ האסטרטגי משה קלוגהפט. ליווינו ביחסי הציבור את חברת החדשות הייחודית בהשקת הקמפיין שלה בישראל.

הארץ – כתבה נרחבת על המהדורה

ערוץ 12 – אייטם בחדשות הבוקר על מהדורת החדשות 

מעריב – כתבה על המיזם

ערוץ 14 – כתבת מגזין במהדורה המרכזית

מאבק הנהגים

קמפיין במסגרת ארגון הנהגים מבית ההסתדרות הלאומית – ליווי אסטרטגיה וליווי תקשורת

ליווינו את מאבק נהגי האוטובוסים בישראל במאבקם להעלאת שכר ותנאי הנהגים במחאה סוערת אל מול הממשלה. בתום המחאה הושג הסכם היסטורי שהעלה את שכר הנהגים ואף הביא לשיפור ניכר בתנאים. המחאה בוצעה במסגרת ההסתדרות הלאומית המאגדת את הנהגים בישראל.

ישראל היום – כתבה על המאבק

ערוץ 13 – ראיון עם נהגת בתכנית ׳הכל כלול׳

ערוץ 14 – דיווח על שינוי הערך בויקיפדיה של מרב מיכאלי

חמ״ל – דיווח על הספר ״השרה שאהבה טיקטוק״

ישראל חייבת להתייצב

ֿקמפיין לשינוי שיטת הממשל עבור ׳המרכז להעצמת האזרח׳ – אסטרטגיה, תקשורת, מיתוג, דיגיטל

לאחר שישראל נגררה למערכת בחירות חמישית בתוך שלוש שנים במרכז להעצמת האזרח החליטו להרים את הכפפה ולפתוח בקמפיין לשינוי שיטת הממשל בישראל בקריאה לייצוב המערכת הפוליטית באמצעות שיטת ממשל חדשה.

הקמפיין כלל הופעות תקשרותיות, מודעות ושלטי חוצות, קמפיין דיגיטלי ועוד

ערוץ הכנסת – בר גיסין בראיון על שינוי שיטת הממשל

שלט חוצות באיילון שפורסם מטעם הקמפיין

ערוץ 12 – המנכ״ל אלי מוגילבסקי בסדר עולמי

n12 – מאמר שפורסם בנושא שינוי שיטת הממשל

יהודי לא מגרש פליט

 מאבק לקליטת הפליטים מאוקראינה: תקשורת, אסטרטגיה, סושיאל, רכש מדיה ומיתוג

בחודש פברואר 2022 פלשה רוסיה לתוך אוקראינה ולמעלה ממליון פליטים ברחו מהמדינה. בעקבות כך הוקם ׳פורום למען קליטת פליטי אוקראינה בישראל׳. פורום שליווינו את הקמתו הן אסטרטגית ותקשורתית וגם את המיתוג המלא שלו.

יחד עם הפורום הובלנו מהלך ציבורי רחב לקליטת הפליטים בארץ. המאבק הצליח והוביל להגדלת המכסות. במסגרת עבודת הקמפיין ליווינו את העבודה התקשורתית, את המיתוג, את כל עבודת הסושיאל והרשתות החברתיות והובלנו את רכש המדיה וקניית מודעות הפרסום.

דוגמה לכרזת חוצות מהקמפיין

ynet – דיווח על הפגנה מחוץ לביתה של שרת הפנים

מעריב – פרסום סקר שבוצע ע״י הפורום

חדשות 12 – ראיון של נציגת הפורום בתכניתו של גדעון אוקו

קמפיין JPPI

קמפיין על רקע המהפכה המשפטית בישראל במטרה להביא לפשרה בין הצדדים

על רקע הדיון על המהפכה המשפטית ליווינו את הקמפיין של המכון למדיניות העם היהודי במסגרתו דרשו להגיע להסכמות רחבות סביב השינויים במערכת המשפט. במהלך הקמפיין דרשו במכון ליישם את תכניתם להידברות תחת הכותרת "הידברות עכשיו", מספר שבועות לאחר שהתחיל הקמפיין נפתחו השיחות בבית הנשיא.

מעריב – כתבה הסקר שערך המכון

ערוץ 13 – ראיון עם פרופ׳ ידידיה שטרן בתכנית ׳הכל כלול׳

ישראל היום – דיווח על שלטי החוצות של הקמפיין

N12 – פרשנות של פרופ׳ ידידיה שטרן באתר N12

מינימום 40

מאבק להעלאת שכר המינימום: תקשורת ואסטרטגיה

קמפיין להעלאת שכר המינימום ל-40 שקלים לפחות. מאז שעלה לאוויר הקמפיין עלה הסיקור התקשורתי בשכר המינימום פי 3 ואף נעצרה עסקת החבילה של האוצר בכנסת. אחראים על תקשורת, רכש מדיה ואסטרטגיה.

מאמר דעה בגלובס

מהצד השני עם גיא זוהר – הסבר על מינימום 40

מהדורה מרכזית ערוץ 11 – סינק של עומדים ביחד

מהדורה מרכזית חדשות 12 – סינק של נציג עומדים ביחד

העבריים מדימונה

מאבק נגד גירוש חברי הקהילה: תקשורת ואסטרטגיה

קהילת העבריים היא קהילת תת-קבוצה דתית המונה כ-5,000 איש בישראל, רובם חיים בקהילה שיתופית בעיר דימונה.

במשך שנים מנהלת הקהילה מאבק משפטי נגד רצון המדינה לגרש את חלק מחברי הקהילה. ליווינו את הקהילה סביב מאבקם המשפטי והובלנו את התקשורת והאסטרטגיה של המאבק.

ישראל היום – דיווח על הפגנה של חברי הקהילה

הארץ – דיווח על עדות שר הפנים פורז

מעריב – פניית ח״כים נגד הגירוש

זמן ישראל – מאמר של חבר הקהילה נגד הגירוש

ועד ראשי הרשויות

מאבק בפשיעה בחברה הערבית: תקשורת ואסטרטגיה

ועד ראשי הרשויות הערביות בישראל מאגד בתוכו את עשרות ראשי הרשויות הערביות בישראל. לאור עלייה בפשיעה בחברה הערבית החליט הועד לקדם את הנושא בתקשורת במטרה לעורר את השיח התקשורתי בישראל ואת סדר היום לתופעת האלימות בחברה הערבית.

ליווינו תקשורתית את מאבקם של ועד ראשי הרשויות באמצעות תגובות מידיות וקבועות על כל אירוע ירי, שיבוץ נציגי הועד בהופעות בכלי התקשורת השונים, יצירת מאמרי דעה בכלי תקשורת מובילים וכתבות רוחב ומגזין על התופעה.

בסך הכל 137 אזכורים תקשורתיים ב-4 חודשי עבודה

ישראל היום – תגובת הועד לאירוע ירי

מעריב – דיווח על פנייה של הועד לשר הבט"פ

גלובס – מאמר של נציג הועד למאבק בפשיעה

Ynet – כתבת רוחב שיזמנו על הצעירים הערביים

יום האחדות

קידום השיר ״שומר אחי אנוכי״ היצא במסגרת היום: תקשורת ואסטרטגיה

 יום האחדות מצויין משנת 2015 כשנה לאחר רצח שלושת הנערים, הוא מציין את אחדות יהודי העולם, ואחדות אזרחי ישראל. במסגרת האירועים נערך טקס בבית הנשיא בו מחולקים פרסי ירושלים לאחדות ישראל, ומתקיימות פעולות רבות סביב האחדות במוסדות חינוך, בצה"ל, משטרה, ובארועי תרבות במקומות רבים בישראל. 

לקראת ארועי "יום האחדות" 2022 יצא השיר "שומר אחי אנוכי" שיבצעו אגם בוחבוט והלהקות הצבאיות, יחד עם הורי שלושת הנערים גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח ז"ל, על המשרד היה לייצר יח"צ ותקשורת סביב השיר על מנת לייצר מודעות ליום האחדות.

רדיו 103 – כתבה אצל ג׳ודי ניר מוזס

ידיעות אחרונות – כתבה על השיר

ג׳רוזלם פוסט – כתבה על השיר

ערוץ 14 – כתבה על השיר

מלווי נכי צה״ל

תקשורת ואסטרטגיה

מלווי נכי צה"ל הם אוכלוסיית מטפלים שמלווים את נכי צה"ל באופן קבוע ומספקת להם שירות רפואי מלווה.

בשנת 2021, לאחר המקרה הטראגי של איציק סעידיאן והמחאה שפרצה בעקבותו, הגיעו הצדדים להסכם חדש עם משרד הביטחון אשר מעלה את תנאי העסקתם של מלווי נכי צה"ל, אך התנאים לא שופרו בפועל. ההסתדרות הלאומית, אשר מייצגת את העובדים, הכריזה על סכסוך העבודה ובמאבק שהובלנו עבור ההסתדרות הלאומית ליווינו וטיפלנו במאבק התקשורתי של המלווים בעת סכסוך העבודה.

ice – מלווי נכי צה״ל מכריזים על סכסוך עבודה

סרוגים – דיווח על סכסוך העבודה

ערוץ 7 – מלווי נכי צה״ל מכריזים על סכסוך עבודה

כיפה – דיווח על סכסוך העבודה

טקס יום השואה בקיבוץ יד מרדכי

יח״צ, תקשורת ועיצוב

עצרת הזיכרון ליום השואה והגבורה המתקיימת בקיבוץ יד מרדכי היא אחת משלוש העצרות המרכזיות ביום השואה ומהווה את הטקס המרכזי השנתי לנעילת אירועי הזיכרון. בשלוש השנים האחרונות ליווינו את העצרת גם כאשר התקיימה באופן מקוון בלבד וגם שהתקיימה בקיבוץ עצמו לצד שידור חי ברשתות הטלוויזיה.

הופקדנו על המיתוג הגרפי של הטקס, על שיבוץ של הטקס בשידור חי באמצעי התקשורת השונים ואייטם מלווים לטקס.

חדשות 13 –  כתבת מגזין על סיפור שסופר בעצרת

ישראל היום – כתבת מגזין עם ניצולה שנאמה בטקס

מעריב – כתבה על העצרת

תהליך העיצוב והמיתוג של העצרת

מצעד האקלים

מיתוג, ליווי גרפי, עיצוב והפקה של חומרי פרסום

מצעד האקלים הוא מצעד מחאתי שנתי אשר מופק בשיתוף עשרות ארגוני סביבה להעלאת מודעות למשבר האקלים על כל נושאיו.

אמנת ליגלייז

יחסי ציבור, תקשורת ואסטרטגיה

במהלך קמפיין הבחירות לכנסת  החליטה תנועת 'ליגלייז' לחייב את המפלגות לחתום על אמנת 'ליגלייז 21' ולהתחייב לצעדים אופרטיביים לקידום לגליזציה של קנאביס כפי שמופיעים באמנה שניסחו. המטרות הן שתיים: גם להפעיל לחץ על מפלגות לעסוק בנושא וגם להניע בוחרים להצביע לפי התחייבות המפלגות. אנחנו ליווינו את התקשורת סביב הנושא.

במהלך הליווי שארך 45 ימים, זכתה היוזמה ל-21 אזכורים תקשורתיים.

דה מרקר – סיקור ההמלצות

n12 – כתבה על היוזמה

סרוגים – סיכום קמפיין ההמלצות

גלובס – מאמר דעה

מאבק עובדי ביה״ח הצרפתי

יחסי ציבור, תקשורת ואסטרטגיה

איגוד עובדי בית החולים בנצרת בייצוג ההסתדרות הלאומית יצאו למאבק כנגד הנהלת בית החולים, לאחר שזה שלא אפשרה להם לחתום על הסכם קיבוצי שיעניק תנאי עבודה הכרחיים לעובדים. במסגרת המאבק הוכרזה שביתה בבית החולים. ליווינו את ועד העובדים ואת ההסתדרות הלאומית במאבק שהובילו.

פאנט – כתבה על השביתה בבית החולים

חדשות 14 – דיווח על הפגנה של עובדי בית החולים

ice – דיווח על הפגנת העובדים נגד השר הורוביץ

בחדרי חרדים – כתבה על הכרזת השביתה בבית החולים